Cognizant zostało sponsorem tytularnym Astona Martina
Aston Martin nie przedłuży współpracy z firmą BWT, która nadawała zespołowi różowe barwy od 2017, kiedy to ekipa nosiła jeszcze nazwę Force India.
Aston Martin zdecydował się jednak na porzucenie różu na rzecz tradycyjnej zieleni, którą promuje na swoich mediach społecznościowych i stronie internetowej.
Nowym sponsorem tytularnym marki został Cognizant Technology, która zajmuje się technologiami informatycznymi. Pełna nazwa zespołu brzmi więc Aston Martin Cognizant Formuła One™ Team
Właściciel Astona Martina, Lawrence Stroll, mówił:
"Powrót Astona Martina do Formuły 1 po ponad 60 latach nieobecności to przełomowy moment. Jestem dumny, że możemy rozpocząć ten nowy rozdział przy wsparciu Cognizanta… Nie mogę wymyślić bardziej odpowiedniego lub wartościowego partnera do współpracy z nami, ponieważ staramy się, aby Aston Martin był jednym z najlepszych zespołów w sporcie".
Jeśli chodzi o firmę BWT, to początkowo chciała ona przejąć miejsce firmy Petronas w Mercedesie, jednak koncern Daimler AG nie zezwolił na użycie różu na srebrnych strzałach (które notabene są teraz czarne). Ostatecznie zdecydowano się na podjęcie współpracy z Force India, a później Racing Point, z którym przez rok (2020) prowadziło bliską współpracę sponsoringu tytularnego. Aktualnie trwają rozmowy pomiędzy BWT a Astonem Martinem nad inną formą współpracy.
Warto wspomnieć o tym, że wczoraj, William Storey, a więc szef okrytej złą sprawą Rich Energy poinformował o powrocie do sponsoringu samochodów F1 (nie wiadomo jakiego zespołu). Firma znana jest ze swojej krótkiej współpracy z zespołem Haas w 2019 roku kiedy to w połowie sezonu zerwała kontrakt nieinformujac o tym zespołu. Jest to więc skrajnie niepoważny producent napojów energetycznych.
Wracając do Astona Martina, to ich nowy samochód ma zostać zaprezentowany w lutym, a ich kierowcami zostaną oczywiście Lance Stroll i Sebastian Vettel.
Zdjęcie ze strony:
https://www.astonmartin.com/en/our-world/AMF1
Komentarze
Prześlij komentarz