Kubica weźmie udział w GP Włoch

Zespół Alfy Romeo potwierdził, że Kimi Räikkönen wciąż choruje na Covid-19, a na Monzy zastąpi go Robert Kubica, podobnie jak tydzień temu w Holandii.

Polak weźmie więc udział w pierwszym dla siebie weekendzie wyścigowym ze sprintem kwalifikacyjnym. Pierwsze takie wydarzenie w historii nastąpiło w tym roku w Wielkiej Brytanii.

Kubica o całej sytuacji mówił:
"Przede wszystkim chciałbym przesłać najlepsze życzenia Kimiemu: mam nadzieję, że całkowicie wyzdrowieje i wkrótce wróci do kokpitu. Nie mogę się doczekać jednak ścigania na Monzy, niesamowitym torze, na którym w 2006 roku zdobyłem moje pierwsze podium". 

 "W przeciwieństwie do Zandvoort, jest to tor, który dobrze znam i to pomoże, zwłaszcza że mamy do czynienia z formatem kwalifikacji sprinterskich, co oznacza, że ​​zabraknie nam jednej sesji treningowej. Jestem zadowolony z tego, co zrobiłem w Holandii i nie mogę się doczekać, aby wspomóc zespół jeszcze raz na Monzy".

Poznaj F1 również życzy Kimiemu Räikkönenowi zdrowia, a także Robertowi Kubicy, dobrego wyścigu.

Następny wyścig: GP Włoch
1 Trening: 14:30 - 15:30 10.09
Kwalifikacje: 18:00 - 19:00 10.09
2 Trening: 12:00 - 13:00 11.09
Sprint kwal.: 16:30 - 17:00 11.09
Wyścig: 15:00 12.09
Nadawcy: Eleven Sports, F1 TV

Zdjęcie ze strony:
https://www.cyrkf1.pl/robert-kubica-wystartuje-w-gp-holandii/

Komentarze

Popularne w tym tygodniu: