Kierowcy Renault o kwalifikacjach

Daniel Ricciardo:
"Cieszę się, że udało się zorganizować te kwalifikacje i weszliśmy w nich do Q3, wydarzyło się wczoraj. Trochę brakowało mi w finałowej sesji, prawdopodobnie coś nam uciekło. Aczkolwiek dobrze dla zespołu, że udało nam się oba samochody umieścić w pierwszej dziesiątce. Wygląda też na to, że zyskam pozycję dzięki karze nałożonej na Lando, więc nie jest tak źle. Jeszcze raz chciałbym podziękować mechanikom za naprawienie w nocy samochodu i przygotowanie na dzisiejszą czasówkę. Jutro będzie zabawa. Wygląda na to, że pogoda będzie inna niż dzisiaj, więc zobaczymy co się stanie".

Esteban Ocon:
"Dobrze jest znaleźć się w Q3, a jeszcze lepiej w pierwszej piątce! Samochód wydawał się świetny, a ja od samego początku poczułem się pewny siebie w tych bardzo wymagających warunkach. Kiedy pada, czuję się pewnie, więc jestem zadowolony, że udało mi się zająć taką pozycję. Wszystko poszło dobrze, ale zawsze pozostają pewne rzeczy, które możemy poprawić. Posiadamy dobre samochód na suche warunki w wyścigu, więc mam dobre przeczucie przed jutrem". 

Komentarze

Popularne w tym tygodniu: