Williams zaprezentował nowe malowanie na sezon 2020 - Poznaj F1 powraca

Poznaj F1 powraca, po niedługiej przerwie.

Williams, po rozstaniu ze sponsorem tytularnym, ROKiT musiał zmienić malowanie. Poniżej prezentujemy malowanie z testów i to, które zostało dziś pokazane.


Malowanie pierwotne:



Pierwszą zmianą, która rzuca się w oczy jest brak koloru czerwonego i oczywiste zniknięcie logotypów ROKiT. Dalej można zobaczyć, że samochód nie ma już niebieskiego systemu halo, a kolor ten staje się ciemniejszy bliżej środka bolidu. Williams FW43 będzie reklamował głównie firmy Michaela Latifiego, ojca jednego z kierowców stajni z Grove, Nicholasa i głównego pretendenta to zakupu zespołu. Są nimi Sofina Foods, LavAzza i Bank of Canada. Samochód reklamuje również firmę Acronis, co jest bardzo dobrze widoczne. Zmieniła się również czcionka numerów. Będzie ona bardzo podobna do tej z zeszłego roku. Obok numeru z tyłu pojawiły się kropki, które niejako zastąpiły linie, które znajdowały się na samochodzie.Z drobniejszych zmian: pojawiło się logo Formuły 1 na przodzie auta, na spojlerach pojawiły się loga Williams Racing i pojawiło się logo akcji We Race As One powołanej niedawno przez F1, mającej na celu pomaganie ludziom z różnych nielubianych środowisk.





Komentarze

Popularne w tym tygodniu: